مقالاتدندانپزشکی اطفال

بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس

کلینیک یارا به عنوان بهترین دندانپزشکی در تهرانپارس خدمات درمانی مختلفی را در زمینه‌های مختلف مانند ایمپلنت دندان، زیبایی دندان، عصب کشی دندان ، دندانپزشکی اطفال و ارتودنسی ارائه می‌دهد. برای دسترسی به کلینیک دندانپزشکی که کیفیت و قیمت مناسب را در یک مجموعه ارائه میدهد، می توانید برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

دریافت مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان اطلاعات خود را در فرم وارد کنید.

یک موضوع بسیار مهم در درمان مشکلات دهان و دندان این است که چگونه یک کلینیک دندانپزشکی یا پزشک خوب را انتخاب کنید. باید هنگام تصمیم گیری مراقب باشید، به خصوص اگر به چندین روش درمانی مختلف نیاز داشته باشید. کلینیک‌های دندانپزشکی زیادی وجود دارد که می‌توان برای سلامت دهان و دندان به آنها مراجعه کرد؛ زیرا دندانپزشکان می‌توانند هر مشکلی را که مربوط به دندان یا لثه باشد حل کنند. شما می‌توانید به کلینیک یارا (کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس) را انتخاب کنید که راه‌حل‌هایی برای انواع مشکلات مربوط به دهان شما، از کشیدن دندان گرفته تا کاشت ایمپلنت، زیبایی لثه و زیبایی دندان را در یک مرکز دندانپزشکی در تهرانپارس  ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: روند درمانی عصب کشی بالیزر

تمام نیازهای دندانپزشکی شما در دندانپزشکی در یارا رسیدگی می شود. اگر به دنبال دندانپزشکی در تهرانپارس هستید، پیدا کردن یک مطب مورد اعتماد می تواند سخت باشد. ایجاد یک چک لیست به شما کمک می کند هنگام انتخاب خود احساس راحتی بیشتری داشته باشید. اما کدام مراحل را باید در آن لیست قرار دهید؟ در ادامه تمامی مزایایی که باید برای دریافت درمان های خود در نظر بگیرید بررسی شده است.

دندانپزشکی در تهرانپارس

مزیت های مراجعه به بهترین دندانپزشکی در تهرانپارس

ما در کلینیک دندانپزشکی یارا، سریع‌ترین و باکیفیت‌ترین خدمات دندانپزشکی در تهرانپارس را ارائه می‌دهیم. دستگاه‌هایی که برای تشخیص و روش‌های درمانی استفاده می‌شوند، دارای آخرین تکنولوژی روز دنیا هستند.

بسیار مهم است که برای دریافت خدمات دندانپزشکی در محیطی که احساس راحتی می‌کنید درمان شوید. ما یک تجربه بسیار راحت، بهداشتی را به بیماران خود ارائه می‌دهیم.

سلامت دهان و دندان برای هر فردی بسیار مهم است. اگر از تکنولوژی پیروی کنید و از روش‌های قدیمی درمانی استفاده نکنید، می‌توانید بدون عواقب طولانی مدت، روبرو شوید. علاوه بر این، این روش های درمانی قدیمی می‌توانند باعث ایجاد درد و ناراحتی در طول فرایند بهبودی به دلیل مشکلات ساختاری در استخوان فک شوند.

ما در کلینیک دندانپزشکی یارا (دندانپزشکی در تهرانپارس) برای ارتودنسی دندان از جدیدترین روش‌های درمانی استفاده می‌کنیم. به لطف روش‌های تشخیص زودهنگام، ما راه‌حل‌های ساده و بدون جراحی را برای بیماران خود ارائه می‌دهیم.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه عصب کشی در تهرانپارس بر روی لینک مقاله کلیک کنید.

برای یک فرد مهم است که در تمام جنبه‌های سلامت خود احساس راحتی کند. ارائه توضیحات واضح در مورد درمان‌های موجود و نحوه اجرای آنها به بیماران کمک می‌کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. شما می‌توانید این اطمینان و احساس آرامش را در دندانپزشکی یارا احساس کنید.

ما با علاقه و فداکاری به بیماران خود نزدیک می‌شویم و مشکلات آنها را کاملاً درک می‌کنیم و روند درمانی رضایت بخشی را برای آنها فراهم می‌کنیم. ما به عنوان بهترین دندانپزشکی در تهرانپارس راه‌حل‌های متنوعی برای مشکلات سلامت دهان شما ارائه می‌دهیم. لطفاً در صورت نیاز به مراقبت از دندان با دندانپزشکی یارا تماس بگیرید.

دکتر یسرا صفیعی متخصص دندانپزشک در تهرانپارس

دندانپزشکی خوب در تهرانپارس:

یکی از مواردی که باید انجام دهید پیدا کردن دندانپزشک خوب در تهرانپارس برای خانواده شما است. اما چگونه می‌توان یک کلینیک دندانپزشکی خوب در تهرانپارس را پیدا کرد؟ همان‌طور که دنبال مطب‌های دندانپزشکی در منطقه تهرانپارس هستید، می‌توانید از این لیست به عنوان راهنمای موارد مهمی که باید به دنبال آنها باشید استفاده کنید.

حضور پزشکان ماهر و مجرب دندانپزشکی در تهرانپارس:

پزشکان دندانپزشکی در تهرانپارس هم آگاه و هم ماهر باید باشند و همه دندانپزشکان دارای مجوز رسمی باشند. بیوگرافی پزشکان در وب‌سایت‌ دندانپزشکی یارا اطلاعاتی در مورد آموزش‌های تخصصی که پزشکان بهترین دندانپزشکی در تهرانپارس دریافت کرده‌اند ارائه می‌کند که آنها را واجد شرایط مراقبت از شما می‌کند.

تیم دلسوز دندانپزشکی در تهرانپارس:

انجام درمان‌های دندانپزشکی بسیاری از افراد را دچار استرس می‌کند. با تیم دلسوز دندانپزشکی یارا سطح راحتی شما افزایش می‌یابد، زیرا احساس شفقت اعضای تیم  را از طریق تعامل خود با آنها تجربه می‌کنید.  ما بر این باوریم که شفقت در پاسخ دادن به سؤالات شما قبل از انجام عمل دندانپزشکی، نگرانی های شما را کاهش خواهد داد.

هزینه درمان مناسب با هر بودجه در دندانپزشکی در تهرانپارس:

قیمت مناسب خدمات دندانپزشکی در تهرانپارس:

قیمت خدمات دندانپزشکی در تهرانپارس که توسط کلینیک دندانپزشکی یارا ارائه می شود، به شفاف تربن شکل ممکن ارائه می شود. شفافیت در قیمت گذاری و ارائه قیمت های مقطوع و اقتصادی باعث شده که مراجعین کلینیک ما اعتماد کاملی در زمینه هزینه های دندانپزشکی به ما داشته باشند. علاوه قیمت مناسب خدمات دندانپزشکی در تهرانپارس ما به عنوان کلینیک یارا روش های پرداخت بسیار مناسبی را نیز ارائه می دهیم. برای رزرو نوبت یا اطلاع از آخرین قیمت خدمات دندانپزشکی با ما تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل کنید.

دریافت مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان اطلاعات خود را در فرم وارد کنید.

استفاده از فن آوری پیشرفته دندانپزشکی در تهرانپارس:

استفاده از فناوری پیشرفته گواه چند ویژگی مهم در عمل دندانپزشکی است. فناوری پیشرفته مانند اشعه ایکس دیجیتال، ویزیت دندانپزشکی را سریع‌تر، ایمن‌تر و راحت‌تر می‌کند. وقتی یک مطب دندانپزشکی روی تجهیزات و فناوری‌های جدید سرمایه‌گذاری می‌کند، بیمار اولین کسی است که از آن سود می‌کند.

با فناوری پیشرفته‌ای مانند تصویربرداری دیجیتال، می‌توانیم اطلاعات بیشتری را با تابش اشعه کمتر جمع آوری کنیم. این باعث می‌شود مراقبت از دندان دقیق‌تر و ایمن‌تر شود.

محیطی تمیز و راحت در دندانپزشکی در تهرانپارس:

بدیهی است که تمیزی مطب دندانپزشکی برای ایمنی مراقبت‌های دندانی که ارائه می‌کنند ضروری است. ظاهر لابی و فضاهای عمومی می‌تواند به شما ایده‌ای از وضعیت اپراتورهایی دهد که در آن اقدامات دندانپزشکی انجام می‌شود. مطمئناً می‌خواهید در محیطی تمیز و ایمن به دندانپزشک مراجعه کنید. راحتی فضا نیز مهم است مطب دندانپزشکی یارا در تهرانپارس تجربه‌ای آرام و راحت را برای شما فراهم می‌کند.

لیست خدمات دندانپزشکی در تهرانپارس چیست؟

دندانپزشکی در تهرانپارس هر گونه درمان بالینی لازم را برای سالم نگه داشتن دهان، دندان‌ها و لثه‌های شما ارائه می‌دهد. تصمیم گیری در مورد اینکه کدام درمان مناسب است بر اساس ارزیابی بالینی و قضاوت بالینی خواهد بود. دندانپزشک شما باید تصمیم بگیرد که کدام درمان‌ها را می‌توان به شما ارائه کرد.

اگر تصمیم دارید گزینه‌های تخصصی جایگزین را انتخاب کنید، این باید در برنامه درمانی شما گنجانده شود. از دندانپزشک بخواهید که دلیل گزینه‌های درمانی پیشنهادی را با جزئیات بیشتری توضیح دهد. شما باید قبل از انجام هر گونه درمان، در مورد خطرات و مزایای بالینی، به درستی از آن مطلع شوید.

برنامه درمانی شما هزینه‌های مربوطه را مشخص می‌کند. به همین ترتیب، دندانپزشک باید هر گونه تغییر در برنامه درمانی را به شما اطلاع دهد. گاهی اوقات یک درمان پیشنهادی می‌تواند در تحقیقات بیشتر یا در نتیجه تغییرات در سلامت دهان شما پس از ارزیابی اولیه تغییر کند. هر گونه تغییر در درمان باید با شما بررسی شود.

درمان‌های رایج در دندانپزشکی در تهرانپارس:

درمان‌های رایج در دندانپزشکی در تهرانپارس:

1. روکش‌ دندان در دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس:

روکش دندان فرایند پوشاندن دندان‌ها با استفاده از مواد خاصی است. روکش دندان فقط برای اهداف زیبایی شناسی انجام نمی‌شود در عین حال، شکستگی در دندان‌ها، همچنین در شرایط مختلف مانند پوسیدگی یا از دست دادن برخی از دندان‌ها استفاده می‌شود. روکش‌ها با توجه به روش و مواد مورد استفاده در هنگام اجرا به روش‌های مختلفی نام‌گذاری می‌شوند.

در دندانپزشکی یارا انواع مختلفی از روکش های دندانی برای ترمیم دندان ارائه می شود. روکش دندان زیرکونیا، روکش دندان پی اف ام و روکش های دندان تمام سرامیکی از جمله انواع روکش هایی است که توسط بهترین دندانپزشکی در تهرانپارس ارائه می شود. پیشنهاد ما استفاده از روکش دندان زیرکونیا برای دندان های آسیاب است ولی در دندان های آسیاب استفاده از هردو نوع روکش توصیه می شود.

روکش دندان سرامیکی در دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس

درمان روکش دندان سرامیکی به دلیل عبور نور بالا و کاربرد آسان، مزایای زیادی در میان رایج‌ترین درمان‌های زیبایی دارد. یک راه حل آسان و سریع برای دندان‌های کج ارائه می‌دهد. ظاهری تمیز و طبیعی روی دندان‌های زرد یا تیره ایجاد می‌کند. به دندان‌هایی که با روش بلیچینگ روشن نمی‌شوند، درخشندگی می‌بخشد و ظاهر زیبا با فضاهای بین دندانی ایجاد می‌کند.

2. دندان مصنوعی:

دندان مصنوعی دندان متحرکی است که از سرامیک یا فلز ساخته می شود. دندان مصنوعی پس از کشیدن دندان یکی از روش های جایگزینی دندان از دست رفته است. دندان مصنوعی که در دندانپزشکی تهرانپارس ساخته می شود با استفاده از بهترین مواد و کیفیت برخوردار است تا طول عمر بالایی داشته باشند.

3. ارتودنسی:

ارتودنسی نوعی درمان دندانپزشکی است که هدف آن بهبود ظاهر، موقعیت و عملکرد دندان‌های کج یا نامتعارف است. خدمات ارتودنسی در دندانپزشکی یارا با شرایط کاملا اقساطی ارائه می‌شود برای دریافت اطلاعات دقیق در ارتباط با این موضوع با ما تماس بگیرید.

قبل و بعد لمینت دندان در کلینیک دندانپزشکی در تهرانپارس

4. عصب کشی:

عصب کشی یک روش دندانپزشکی برای درمان عفونت در کانال ریشه است. در مواردی که عصب کشی یک مورد پیچیده می شود، راهی جز مراجعه به یک متخصص در زمینه اندو ندارید. در دندانپزشکی یارا خدمات تخصصی اندو با استفاده از بهترین تجهیزات ارائه می شود.

5. کشیدن دندان عقل:

در صورت نیاز بالینی کشیدن دندان عقل به یک اجبار تبدیل می شود. انواع مختلفی از کشیدن دندان با توجه به شرایط رویش دندان استفاده می شود. دندان نهفته از جمله شرایطی است که ممکن است نیاز به جراحی داشته باشیم.

6. ترمیم و پر کردن دندان:

بیشتر افراد هنگام خندیدن دهان خود را کاملاً می‌بندند تا دندان‌های خود را پنهان کنند. لبخند نامتقارن، دندان‌های کج و لکه‌دار باعث می‌شود افراد اعتماد به نفس خود را از دست بدهند، خود را از نظر اجتماعی طرد کنند و احساس ناراحتی کنند. به لطف فناوری جدید در دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس، لبخند زیبا و ماندگار دیگر یک رؤیا نیست.

انواع جرمگیری دندان

7. جرم گیری دندان در تهرانپارس

بهداشت دهان و دندان یک جنبه حیاتی از سلامت کلی است و یکی از نگرانی های اولیه در مراقبت از دهان، پیشگیری و حذف جرم دندان است. جرم دندان به یک لایه چسبنده و بی رنگ از باکتری‌ها گفته می شود که روی دندان ها و لثه‌ها تشکیل می شود. در درجه اول از باکتری‌ها، ذرات غذا و بزاق تشکیل شده است. هنگامی که جرم  درمان نشود، می‌تواند منجر به مشکلات مختلف دندان مانند پوسیدگی، بیماری لثه و بوی بد دهان شود.

نحوه تشکیل جرم

تشکیل جرم  دندانی با چسبیدن باکتری‌ها به سطح دندان آغاز می شود. این باکتری‌ها با ذرات غذا، به ویژه آنهایی که غنی از قند و کربوهیدرات هستند، تعامل می‌کنند و اسیدهایی تولید می‌کنند که مینای دندان را فرسایش می دهد. با گذشت زمان، این فرآیند منجر به تشکیل جرم  می شود.

جدول زمانی تشکیل جرم

تشکیل اولیه: در عرض چند ساعت پس از خوردن غذا، باکتری‌ها شروع به تجمع روی دندان ها می‌کنند و لایه نازکی از جرم  را تشکیل می‌دهند.

بلوغ: با تکثیر باکتری‌ها، جرم‌ها ضخیم‌تر شده و بیشتر نمایان می‌شوند.

مینرالیزاسیون: اگر از بین نرود، جرم  می‌تواند معدنی شود و به جرم تبدیل شود و حذف آن از طریق مسواک زدن منظم و نخ دندان کشیدن دشوارتر می شود.

پیشگیری و درمان

جلوگیری از تشکیل جرم  برای حفظ سلامت دهان و دندان ضروری است. دندانپزشکان تهرانپارس اقدامات پیشگیرانه و درمانی مختلفی را برای مبارزه با جرم  ارائه می‌دهند.

مسواک زدن منظم و نخ دندان کشیدن اولین خط دفاعی در برابر جرم  است. دندانپزشکان توصیه می‌کنند دو بار در روز مسواک بزنید و با خمیر دندان حاوی فلوراید و نخ دندان کشیدن روزانه جرم  و مواد غذایی را از بین دندان ها پاک کنید.

جرم گیری حرفه‌ای دندان نیز برای حذف جرم  بسیار مهم است. دندانپزشکان از ابزارهای تخصصی برای برداشتن جرم  و پلاک از روی دندان و لثه استفاده می‌کنند و خطر مشکلات دندانی را کاهش می‌دهند.

جرم گیری زیر خط لثه

جرم  زیر لثه که در زیر خط لثه تجمع می‌یابد، در صورت عدم درمان می‌تواند به بیماری لثه و پوسیدگی دندان کمک کند. جرم گیری حرفه‌ای دندان، از جمله جرم گیری و پلنینگ ریشه، برای از بین بردن جرم  زیر لثه و جلوگیری از مشکلات بیشتر سلامت دهان ضروری است.

8. لمینت دندان در دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس

لمینت دندان جدیدترین نوع پوشش است. چون سخت‌تر و بادوام‌تر است به روکش‌های زیرکونیومی ترجیح داده می‌شود. نسبت به روکش‌های زیرکونیومی کمتر در معرض تراشه است. لمینت دندان از سرامیک ساخته شده‌اند، ماده‌ای که با رنگ شفاف و با دوام ساخته شده است. تنها نقطه ضعف لمینت دندان شاید هزینه آن است.

9.  ایمپلنت دندان در دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس

ایمپلنت دندان قرار دادن دندان‌های دائمی و مصنوعی است که شبیه دندان‌های واقعی هستند. روش کاشت به گونه‌ای طراحی شده است که بدون درد باشد و لبخندی زیبا برای مادام‌العمر ایجاد کند. این روش درمانی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته، هم برای ایجاد ظاهری زیبا و هم برای انجام عملکرد از دست رفته دندان‌ها انجام می‌شود. این یک روش دائمی و مؤثر است. اگرچه این روش برای بیمارانی که از، از دست دادن دندان شکایت دارند بسیار رایج است، اما برای به دست آوردن ظاهری زیبا نیز از آن استفاده می‌شود.

آیا بیمه دندانپزشکی زیبایی را پوشش می‌دهد؟

10. بلیچینگ دندان در دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس

اگر دندان‌هایتان تغییر رنگ داده است، به دلیل ژنتیکی یا به دلیل لکه‌های نوشیدنی (قهوه، چای و غیره)، سفید کردن دندان‌ها ممکن است یک درمان مقرون‌به‌صرفه و مؤثر برای شما باشد. سفید کردن دندان یک درمان مؤثر برای رفع تغییر رنگ دندان است. این شکل از دندانپزشکی زیبایی را می‌توان برای تمام دندان‌های سالم بدون آسیب رساندن به دندان‌ها یا لثه اعمال کرد.

 دو روش مختلف برای سفید کردن دندان وجود دارد

فناوری پلاسما لایت یا بلیچینگ حرفه‌ای که توسط دندانپزشک در مطب دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس انجام می‌شود. روش بلیچینگ خانگی (کیت سفید کننده خانگی) که توسط بیمار می‌تواند در منزل انجام شود.

1. بلیچینگ دندان با فناوری پلاسما

ابتدا در کلینیک دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس، پراکسید هیدروژن را روی دندان‌ها پخش می‌شود. با کمک پرتوهای نور شدید، ژل فعال می‌شود و دندان‌ها سفید می‌شوند. از سفید کردن دندان‌ها بلافاصله نتیجه‌ای خواهید گرفت.

2. بلیچینگ در منزل

قبل از اینکه بتوانید بلیچینگ را در خانه انجام دهید، دندانپزشک دهان شما را اندازه می‌گیرد و قالب‌های لاستیکی نازکی تولید می‌کند. داروی تجویز شده را روی قالب‌ها پخش کنید و ترجیحاً در شب به مدت حدود 6 تا 8 ساعت استفاده کنید. بعد از حدود 1 تا 4 هفته می‌توانید نتایج را مشاهده کنید.

11. پرکننده‌های کامپوزیتی در دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس:

در مورد پوسیدگی دندان، ما به طور فزاینده‌ای از پرکردن‌های کامپوزیتی زیبایی به جای پرکننده‌های فلزی یا نقره‌ای در دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس استفاده می‌کنیم. به دلیل زیبایی و ثبات، پرکردن‌های کامپوزیتی به ویژه در صورت از دست دادن شدید دندان ترجیح داده می‌شوند.

مزایای پرکننده‌های کامپوزیتی زیبایی

  1. رنگ و بافت آن با دندان‌ها مطابقت دارند.
  2. دارای رنگی مشابه با دندان‌های طبیعی و ظاهری بسیار زیبا دارند
  3. بسیار مقاوم هستند و به سختی از دندان‌های طبیعی تشخیص داده می‌شوند.

ما این درمان زیبایی را به بیماران خود در دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس توصیه می‌کنیم که به دنبال زیبایی هستند. ابتدا دندان را اندازه گیری کرده و پرکننده‌های کامپوزیت تهرانپارس را در لابراتوار خود آماده می‌کنیم. فیلینگ‌ها را لایه به لایه وارد می‌کنیم و با نور خاصی سفت می‌کنیم. سپس مواد را به شکلی درمی‌آوریم و آن را با دندان‌های طبیعی تنظیم می‌کنیم. کامپوزیت نه تنها برای پر کردن واجد شرایط است، بلکه می‌تواند برای سایر درمان‌های دندانپزشکی زیبایی نیز استفاده شود.

اصلاح طرح لبخند به چه معناست؟!

اصلاح طرح لبخند به فرآیند بهبود ظاهر لبخند از طریق روش های مختلف دندانپزشکی اشاره دارد. این شامل ارزیابی و رسیدگی به هر گونه مسائل زیبایی شناختی یا عملکردی برای دستیابی به لبخندی جذاب‌تر و هماهنگ‌تر است.

طراحی لبخند

ویژگی های مورد توجه در طراحی لبخند چیست؟

تراز دندان ها: تراز مناسب دندان ها برای داشتن یک لبخند متعادل ضروری است. اصلاح ممکن است شامل درمان ارتودنسی مانند بریس یا ترازهای شفاف برای صاف کردن دندان های کج باشد.

شکل و اندازه دندان: شکل و اندازه دندان نقش بسزایی در زیبایی لبخند دارد. تغییر شکل یا تغییر اندازه دندان ها از طریق روش‌هایی مانند روکش یا باندینگ می‌تواند تقارن و تناسب را بهبود بخشد.

رنگ دندان: تغییر رنگ دندان می‌تواند ظاهر لبخند را کاهش دهد. سفید کردن دندان ها یا باندینگ دندان می‌تواند به روشن شدن و افزایش رنگ دندان ها برای لبخندی درخشان‌تر کمک کند.

کانتورینگ لثه: خط ناهموار لثه یا نمایش بیش از حد لثه (لبخند لثه‌ای) می‌تواند زیبایی لبخند را تحت تأثیر قرار دهد. روش های کانتورینگ لثه یا افزایش طول تاج می‌تواند این مسائل را برای لبخندی متعادل‌تر برطرف کند.

تقارن صورت: طراحی لبخند ویژگی های کلی صورت را برای اطمینان از هماهنگی و تعادل در نظر می گیرد. روش‌هایی مانند بوتاکس یا پرکننده‌های پوستی ممکن است مکمل درمان‌های دندانپزشکی برای بهبود زیبایی صورت باشند.

ملاحظات عملکردی: اصلاح طرح لبخند علاوه بر زیبایی شناسی، بر بهبود عملکرد نیز تمرکز دارد. درمان‌های ترمیمی مانند ایمپلنت یا بریج دندان ممکن است برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته و بازگرداندن عملکرد مناسب بایت ضروری باشد.

با پرداختن به این ملاحظات کلیدی، اصلاح طرح لبخند با هدف ایجاد لبخندی زیبا و طبیعی است که اعتماد به نفس را افزایش می دهد و سلامت کلی دهان را بهبود می‌بخشد.

در کلینیک دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس چه خدماتی ارائه می‌شود:

درمان زیبایی لثه در دندانپزشکی در تهرانپارس

زیبایی لثه روشی است که عموماً برای بیمارانی که لثه‌های ناسالم دارند استفاده می‌شود. این فرایند اصلاح زوال نامتقارن و فرورفتگی در لثه است. زیبایی لثه یک برنامه کاربردی است که به عنوان زیبایی صورتی نیز شناخته می‌شود.

اگر لثه‌ها هنگام لبخند زدن زیاد ظاهر شوند، رنگ لثه شروع به قرمز شدن کرده باشد، اگر سطح لثه در قسمت‌های مختلف دهان متفاوت باشد، زیبایی لثه اعمال می‌شود. در طول این درمان، به طور کلی استفاده از لیزر ترجیح داده می‌شود.علاوه بر زیبایی، اثراتی مانند جلوگیری از ایجاد عفونت دندان نیز دارد.

جراحی لثه:

جراحی لثه که به عنوان جراحی پریودنتال نیز شناخته می شود، شامل روش های مختلفی است که با هدف درمان مشکلات مربوط به لثه و بهبود سلامت کلی دهان انجام می شود. در زیر انواع جراحی لثه، مزایا و معایب جراحی لثه با لیزر، روش‌های کانتور کردن لثه، برداشتن جرم  زیر لثه و مراقبت‌های بعد از عمل را بررسی می‌کنیم.

انواع جراحی لثه

جراحی فلپ لثه: این روش شامل بلند کردن لثه برای برداشتن رسوبات تارتار و ترمیم استخوان آسیب دیده است. اغلب برای درمان بیماری پیشرفته لثه استفاده می شود.

ژنژیوکتومی: در این جراحی، بافت اضافی لثه برداشته می‌شود تا پاکت‌هایی که باکتری‌ها در آن تجمع می‌کنند از بین بروند.

جراحی پیوند لثه: این روش برای درمان عقب‌رفتگی لثه استفاده می‌شود، این روش شامل برداشتن بافت از جای دیگری در دهان یا استفاده از مواد مصنوعی برای پوشاندن ریشه‌های دندان در معرض دندان است.

جراحی لثه با لیزر: با استفاده از فناوری لیزر، این روش کم تهاجمی، بیماری لثه را با برداشتن بافت‌های بیمار و تقویت اتصال مجدد لثه به دندان درمان می‌کند.

جراحی لثه

مزایا و معایب جراحی لثه با لیزر

مزایا

حداقل تهاجمی: جراحی لیزری در مقایسه با جراحی سنتی نیاز به برش‌های کوچک‌تری دارد که منجر به ناراحتی کمتر و بهبود سریع‌تر می‌شود.

کاهش خونریزی: فناوری لیزر رگ‌های خونی را در حین برش سوزانده می کند و در نتیجه حداقل خونریزی در حین و بعد از عمل جراحی ایجاد می شود.

دقت: لیزرها بافت بیمار را هدف قرار می‌دهند و در عین حال بافت سالم را حفظ می‌کنند و نتایج بهتری را ارائه می‌دهند.

معایب

هزینه: جراحی لثه با لیزر به دلیل تجهیزات تخصصی و آموزش مورد نیاز ممکن است گرانتر از روش های سنتی باشد.

دسترسی محدود: همه روش‌های دندانپزشکی جراحی لثه را با لیزر انجام نمی‌دهند و دسترسی برخی از بیماران را محدود می‌کنند.

وابستگی به مهارت: پیامدهای موفقیت آمیز به مهارت و تجربه دندانپزشک یا پریودنتیست که این روش را انجام می دهد بستگی دارد.

دریافت مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان اطلاعات خود را در فرم وارد کنید.

مراقبت های بعد از عمل جراحی لثه

دستورالعمل‌ها را دنبال کنید: به هر دستورالعمل پس از عمل که توسط دندانپزشک یا پریودنتیست خود ارائه می شود، از جمله برنامه دارویی و محدودیت های غذایی، پایبند باشید.

رعایت بهداشت دهان و دندان: بهداشت دهان و دندان را با مسواک زدن ملایم و نخ دندان کشیدن طبق دستورالعمل برای بهبود و جلوگیری از عفونت حفظ کنید.

در قرارهای بعدی شرکت کنید: برای نظارت بر پیشرفت بهبودی و رسیدگی سریع به هر گونه نگرانی، در تمام قرارهای ملاقات بعدی شرکت کنید.

اجتناب از سیگار کشیدن: سیگار کشیدن می‌تواند بهبودی را به تأخیر بیاندازد و خطر عوارض را افزایش دهد، بنابراین اجتناب از سیگار در طول دوره بهبودی ضروری است.

رژیم غذایی نرم: در ابتدا از غذاهای نرم استفاده کنید تا از وارد کردن فشار به محل جراحی جلوگیری کنید، به تدریج غذاهای سفت‌تر را طبق توصیه دندانپزشک خود دوباره وارد کنید.

با درک انواع جراحی لثه، سنجش مزایا و معایب جراحی لثه با لیزر، در نظر گرفتن روش‌های کانتور کردن لثه، پرداختن به برداشتن جرم  زیر لثه و پیروی از دستورالعمل‌های مراقبت پس از عمل، بیماران می‌توانند به نتایج مطلوب دست یابند و لثه‌ها و دندان‌های سالمی داشته باشند.

بلیچینگ دندان در دندانپزشکی زیبایی در تهرانپارس

نتیجه:

خدمات دندانپزشکی در تهرانپارس به افرادی که از ظاهر و کارایی لبخند خود ناراضی  هستند، یک راه حل جامع ارائه می‌دهد. استفاده از خدمات دندانپزشکی اغلب برای بهبود ظاهر، اعتماد به نفس و سلامت دهان و دندان استفاده می‌شود. دندانپزشکی یارا بهترین مرکز درمانی دندانپزشکی در تهرانپارس علاوه بر تضمین کیفیت و موفقیت در روند درمانی، شرایط پرداخت اقساطی را در طرح های درمانی خود ارائه می‌دهد تا همین امروز روند درمان خود را شروع کنید.

فضای آرامش بخش دندانپزشکی در تهرانپارس

مراجعه به نزدیک ترین دندانپزشکی در تهرانپارس

اگر شما نیز به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین دندانپزشک در تهرانپارس و نزدیک به خود شما هستید. کلینیک دندانپزشکی یارا با همکاری متخصصین خبره در یک قدمی خانه شما است. تنها کاری که باید انجام دهید تماس با کلینیک جهت رزرو مشاوره برای اولین بازدید از کلینیک است.

 

سوالات متداول دندانپزشکی در تهرانپارس:

جرم گیری دندان زمانی که توسط متخصص انجام شود به دندان آسیب نمی‌رساند. این شامل برداشتن جرم  از سطح دندان و زیر لثه برای جلوگیری از بیماری لثه است. جرم گیری مناسب نباید به دندان ها یا لثه‌ها آسیب برساند. در عوض، این یک روش حیاتی برای حفظ سلامت دهان و دندان است.

تعداد دفعات جرم گیری دندان به وضعیت سلامت دهان و دندان فرد و عوامل خطر بیماری پریودنتال بستگی دارد. به طور معمول، دندانپزشکان جرم گیری و جرم گیری حرفه‌ای دندان ها را حداقل هر شش ماه یکبار توصیه می‌کنند. با این حال، اگر برخی افراد در معرض خطر ابتلا به بیماری لثه هستند، ممکن است به جرم گیری مکرر نیاز داشته باشند.

مدت زمان اصلاح لبخند بسته به وسعت کار مورد نیاز و مراحل مربوطه متفاوت است. ممکن است از چند هفته تا چند ماه متغیر باشد. به‌عنوان‌مثال، روش‌های ساده‌ای مانند سفید کردن دندان‌ها را می‌توان در یک جلسه تکمیل کرد، در حالی که درمان‌های پیچیده‌تر مانند ارتودنسی یا روکش‌های دندان ممکن است چندین ماه طول بکشد تا تکمیل شود.

همه کاندیدای مناسبی برای هر نوع روش اصلاح لبخند نیستند. بهترین نامزدها کسانی هستند که دندان ها و لثه‌های آنها و شرایطی مانند بیماری شدید لثه یا پوسیدگی گسترده دندان آنها قبل از انجام عمل‌های زیبایی مورد توجه قرار گیرد. مشاوره با دندانپزشک می‌تواند بر اساس نیازها و شرایط فردی مناسب‌ترین درمان‌ها را تعیین کند.

در صورت وجود نگرانی‌های زیبایی که بر ظاهر و عملکرد دندان‌ها تأثیر می‌گذارد، مانند ناهماهنگی، فاصله ناهموار، تغییر رنگ یا از دست دادن دندان‌ها، ممکن است اصلاح لبخند در نظر گرفته شود. دندانپزشک می‌تواند ارزیابی جامعی را برای تعیین اینکه آیا اصلاح لبخند مناسب است و کدام روش‌ها سودمندتر است ارائه دهد.

جراحی لثه می‌تواند باعث ناراحتی شود، اما اکثر بیماران به لطف بی‌حسی موضعی و تکنیک‌های جراحی مدرن، کمترین درد را تجربه می‌کنند. مدیریت درد، از جمله داروها، می‌تواند برای مدیریت هر گونه ناراحتی در حین و بعد از عمل ارائه شود.

بله، در صورت عدم رعایت بهداشت دهان و دندان، بیماری لثه می‌تواند پس از جراحی لثه عود کند. معاینات منظم دندانپزشکی، مسواک زدن مناسب و نخ دندان کشیدن برای جلوگیری از بازگشت بیماری لثه بسیار مهم است.

همه افراد کاندید مناسبی برای جراحی لثه با لیزر نیستند. مناسب بودن به شرایط خاص لثه و سلامت کلی دهان و دندان فرد بستگی دارد. یک متخصص دندانپزشکی می‌تواند ارزیابی کند که آیا جراحی لثه با لیزر بر اساس شدت بیماری لثه و سایر عوامل یک گزینه درمانی مناسب است یا خیر.

دندانپزشکی در تهرانپارس روش های پرداخت مختلفی از پرداخت نقدی، پرداخت اقساطی و طرح های بیمه را می پذیرد. گزینه های تامین مالی انعطاف پذیر نیز برای درمان های خاص مانند ایمپلنت در دسترس است.

بله، کلینیک دندانپزشکی یارا خدمات اورژانسی دندانپزشکی را برای بیمارانی که نیاز به مراقبت های فوری دارند ارائه می دهد. چه درد شدید دندان را تجربه کنید و چه آسیب دندانی، درمان سریع برای کاهش ناراحتی و بازیابی سلامت دهان در دسترس است.

رعایت عادات خوب بهداشت دهان و دندان در خانه برای حفظ سلامت دندان ضروری است. این شامل دو بار مسواک زدن در روز، نخ دندان کشیدن، داشتن رژیم غذایی متعادل و پرهیز از محصولات دخانی است.

توصیه می شود حداقل دو بار در سال برای معاینات و تمیز کردن روتین به دندانپزشک مراجعه کنید تا سلامت دهان و دندان را حفظ کنید.

مسیریابی

843928493

دکتر یسرا صفیعی

دکتر یسرا صفیعی سال ١٣٨٦ در رشته دندانپزشكي با رتبه برتر از دانشگاه شهيد بهشتي فارغ التحصيل شدم و به مدت ١٦ سال در اين زمينه در مطب شخصي و كلينيك هاي خصوصي و دولتي متعددی مشغول به خدمت به مردم عزيز بوده ام. من در طي اين سالها با شركت در دوره هاي تخصصي متعددي مانند ايمپلنت ، زيبايی ، ليزر و …. سطح علمي خود را بالا نگه داشته ام تا در كنار سالها تجربه بهترين درمان را به مراجعين عزيز هديه بدم و با توجه به تبحر در اكثر درمانهاي دندانپزشكي اين تضمين را به بيمارانم بدهم كه با توجه به شرايط بهترين درمان را دريافت مي‌كنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا