خدمات کلینیک دندانپزشکی یارا

کلینیک دندانپزشکی یارا

خدمات ما

دندانپزشکی اطفال

سلامت دندان کودک پایه و اساس، لبخند فرزندان شما در آینده است. با خدمات دندانپزشکی اطفال کلینیک یارا، کودکان شما یک ماجراجویی هیجان انگیز را به سمت بهداشت دهان و دندان آغاز می کنند. در این بخش ما خدمات دندانپزشکی اطفال درجه یک کلینیک یارا را معرفی می کنیم که به طور تخصصی برای کودکان شما طراحی شده است.

laminet
ترمیم و زیبایی دندان

خدمات ترمیم و زیبایی دندان ما نه تنها نگرانی های زیبایی شما را رفع می کند، بلکه سلامت دهان و دندان شما را نیز در اولویت قرار می دهد. با خدمات ترمیم و زیبایی دندان دندانپزشکی یارا مانند لمینت دندان، روکش دندان و .... لذت یک لبخند زیبا و سالم را دوباره تجربه کنید.

implant
جراحی فک و صورت

با جراحی فک و صورت در دندانپزشکی یارا از ترکیب تخصصی دندانپزشکی و زیبایی نهایت استفاده را ببرید. تیم متخصصان ما در اصلاح مشکلات دهان ودندان شما برای دستیابی به تقارن و زیبایی مدنظر شما تخصص دارند. هدف ما در جراحی فک و صورت، جوان سازی ظاهر و افزایش اعتماد به نفس شماست، در حالی که اطمینان حاصل می کنیم که سلامت دندان شما در اولویت قرار دارد.

جراحی لثه

به کمک جراحی لثه در دندانپزشکی یارا، سلامت دهان و دندان خود را احیا کنید. حتی اگر با عفونت لثه، بیماری پریودنتال دست و پنجه نرم کنید، روش های تخصصی ما راه حلی جامع در زمینه جراحی لثه ارائه می دهد.

porotez
پروتز دندان

پروتزهای دندانی دندانپزشکی یارا تغییرات بی نظیری را در لبخند شما ایجاد می کنند که فراتر از زیبایی، عملکرد این دندان ها را نیز تضمین می کند. از توانایی جویدن، صحبت کردن و خندیدن به کمک پروتز های دندان نهایت لذت را ببرید، زیرا پروتز دندان دندانپزشکی یارا فرم و عملکرد را درکنار یکدیگر ارائه می دهد.

asab keshi
درمان کانال ریشه

دندانپزشکان ماهر ما در ارائه درمان کانال ریشه برای بازیابی و حفظ سلامت دندان شما تخصص دارند. درمان ریشه یک روش بسیار مهم است که عفونت های ریشه دندان را برطرف می کند و از عوارض احتمالی عفونت دندان جلوگیری می کند. رهایی از درد دندان را با درمان ریشه تخصصی دندانپزشکی یارا تجربه کنید.

دندانپزشکی در تهرانپارس
دریافت نوبت