مقالاتترمیم و زیبایی

بلیچینگ دندان در تهرانپارس

دندانپزشکی یارا خدمات دندانپزشکی مختلفی از جمله بلیچینگ دندان در تهرانپارس را ارائه می‌دهد. با استفاده از امکانات مدرن و دندانپزشکان متخصص زیبایی، کیفیت سفید کردن دندان در دندانپزشکی یارا بهترین در منطقه خود است.

بلیچینگ دندان چیست؟

بلیچینگ دندان رایج‌ترین روش درمانی است که توسط دندانپزشک زیبایی برای سفید کردن دندان ها انجام می شود. بلیچینگ یکی از محافظه‌کارانه‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین درمان‌های دندانپزشکی زیبایی برای دندان‌های تغییر رنگ بافته نسبت به روش‌های تهاجمی مانند روکش کردن، لمینت و کامپوزیت دندان است. بلیچینگ برای افرادی که دندان‌ها و لثه‌های سالم و بدون پر شدگی دارند روشی ایده آلی است. سفید کردن دندان نمی‌تواند تغییر رنگ زیادی مانند روش های زیبایی دندان دیگر ایجاد کند، اما سایه موجود را روشن تر می‌کند. اگر به دنبال انجام بلیچینگ دندان در تهرانپارس هستید، کلینیک یارا به شما تضمین بهترین قیمت و کیفیت بلیچینگ دندان را در ان منظقه می‌دهد.

در حال حاضر، مواد سفید کننده که مورد استفاده قرار می‌گیرند عمدتاً بر پایه هیدروژن پراکسید یا پراکسید کاربامید هستند. عامل اکسید کننده پراکسید به تخلخل‌های موجود در ساختار کریستالی میله مانند مینا نفوذ کرده و لکه را از بین می‌برد.

دندان‌های زرد در مقایسه با دندان‌های قهوه‌ای به بلیچینگ به خوبی پاسخ می‌دهند. روشن شدن لکه‌های خاکستری یا تغییر رنگ در اثر مصرف تتراسایکلین دشوارتر است و ممکن است نیاز به بلیچینگ طولانی مدت داشته باشد. اگر سیگار می‌کشید، یا نوشیدنی‌هایی می‌خورید که دندان‌هایتان را لکه‌دار می‌کنند، این اثر کمتر باقی می‌ماند.

دندان‌ها ممکن است به دلایل مختلف تغییر رنگ دهند. اگرچه سن یک دلیل مهم است؛ اما  سیگار کشیدن، مصرف برخی غذاها، قهوه، چای، آنتی‌بیوتیک‌ها و غیره نیز می‌توانند باعث زرد شدن دندان‌ها شوند. با این حال، بلیچینگ دندان یک راه عالی برای تبدیل دوباره دندان‌های لکه دار و زرد به دندان‌های سفید درخشان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلیچینگ دندان در تهرانپارس به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بلیچینگ دندان در تهرانپارس

روش‌های بلیچینگ دندان در تهرانپارس که توسط کلینیک یارا ارائه می شود:

بلیچینگ دندان بخشی از دندانپزشکی زیبایی است که در آن دندانپزشک با از بین بردن آثار تغییر رنگ، رنگ دندان‌های شما را روشن می‌کند. سه روش برای انجام بلیچینگ دندان در دندانپزشکی یارا توصیه می شود:

  1. بلیچینگ حرفه‌ای در مطب دندانپزشکی
  2. بلیچینگ خانگی
  3. پاور بلیچینگ ( روش ترکیبی سفید کردن دندان در کلینیک و خانه)

1.     بلیچینگ در کلینیک:

بلیچینگ در مطب حاوی 15 تا 43 درصد پراکسید و بلیچینگ خانگی حاوی 3 تا 20 درصد پراکسید است. بلیچینگ دندان در تهرانپارس توسط متخصص دندانپزشکی زیبایی انجام می‌شود تا نتایج با خواسته های شما مطابقت داشته باشد. ماده مورد استفاده در بلیچینگ دندان مطب بسیار قوی‌تر از سفید کننده خانگی است. ممکن است برای فعال کردن مواد سفید کننده از لیزر استفاده شود. بلیچینگ دندان در تهرانپارس را می‌توان در حدود 30 دقیقه تا 1 ساعت در یک بار ویزیت انجام داد.

بدیهی است که دندانپزشکان تخصص کافی را دارند تا بدانند کدام محصولات برای بیمارانشان مؤثرتر است و از کدام ‌یک اجتناب کنند.

روش‌های سفید کردن دندان‌ در مطب بسیار متفاوت است که عبارت‌اند از:

پولیش یا جلا دادن

1)     پولیش یا جلا دادن:

در بسیاری از مواقع دندان‌ها سفیدی کمتری دارند، زیرا به‌مرورزمان لکه دار شده‌اند. نوشیدنی‌هایی مانند شراب، چای و قهوه، مانند سیگار، علت معمول تغییر رنگ دندان هستند. بیشتر این لکه‌ها را می‌توان به راحتی با یک پولیش و سفید کننده پاک کرد. دندانپزشکان کلینیک یارا  این کار را به عنوان بخشی از روتین جرمگیری دندان انجام می دهند.

2)     پراکسید هیدروژن:

برای تغییر رنگ دندان که به دلیل لکه شدن سطحی نیست، سفید کردن باید به سطح دندان نفوذ کند تا به تغییر رنگ کمک کند. بسیاری از مطب‌های دندانپزشکی از نوعی ماده شیمیایی به نام پراکسید هیدروژن برای این کار استفاده می‌کنند.

ماده اصلی در این محصولات ژلی است که حاوی تقریباً 38٪ پراکسید هیدروژن است. که همان ماده‌ای است که دندان‌ها را سفید و درخشان می‌کند. ماده شیمیایی دوم، نیترات پتاسیم نیز برای کمک به تقویت مینای دندان، کاهش حساسیت و محافظت در برابر حفره‌ها استفاده می‌شود. هنگامی که این دو ماده شیمیایی مخلوط می‌شوند، به رنگ قرمز متمایز تبدیل می‌شوند. این کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که ژل روی دندان‌ها در جایی که باید باشد قرار می‌گیرد و پس از اتمام به طور کامل از بین می‌رود.

3)     ژل سفید کننده با تقویت نور ماورای بنفش:

برخی از ژل‌های سفید کننده با استفاده از طول‌موج‌های خاص نور بیشتر فعال می‌شوند. این فرایند را برای بیماران ایمن‌تر و سریع‌تر می‌کند، یعنی زمان کمتری روی صندلی دندانپزشکی سپری می‌کنند.

4)     سفید کردن دندان با لیزر:

لیزر در حال حاضر برای چندین دهه همراه ما است، اما تنها در سال‌های اخیر است که محققان دندانپزشکی روش‌های ایمن و کارآمد برای استفاده از لیزر برای سفید کردن دندان‌ها را کشف کرده‌اند. لیزرها برای گرم کردن و فعال کردن  ژل سفید کننده پراکسید هیدروژن استفاده می‌شود که کار سفید کردن را انجام می‌دهد. به طور معمول، این روش برای سفید کردن دندان‌ها می‌تواند دندان‌ها را از شش تا 12 درجه روشن‌تر کند.

بلیچینگ خانگی

2.     بلیچینگ خانگی:

بلیچینگ خانگی را می‌توان در منزل با استفاده از کیت‌های ساخته شده توسط پزشک انجام داد. با تکنیک‌ها و محصولات مناسب می‌توان بلیچینگ دندان را به راحتی در منزل انجام داد.

سیستم بلیچینگ دندان مبتنی بر کیت:

سیستم بلیچینگ دندان مبتنی بر کیت نوعی محافظ دهان است که از محلول سفید کننده ژلی تشکیل شده است. استفاده از محافظ دهان برای چند ساعت در طول روز و شب، دندان‌های سفید درخشانی را برای شما به ارمغان می‌آورد. دندانپزشک شما مدت زمان استفاده از سیستم سفید کننده دندان مبتنی بر کیت را با توجه به شدت تغییر رنگ اصلاح کند.

دریافت مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان اطلاعات خود را در فرم وارد کنید.

بلیچینگ دندان در تهرانپارس چگونه رنگ دندان‌ها تغییر می‌دهد؟

انواع تغییر رنگ دندان‌ها:

دندان‌ها به دلیل عادت‌های ناسالم، بهداشت نامناسب دندان، داروها و عوامل دیگر تغییر رنگ می‌دهند. تغییر رنگ دندان را می‌توان به تغییر رنگ بیرونی و تغییر رنگ داخلی طبقه بندی کرد. تغییر رنگ خارجی زمانی رخ می‌دهد که لکه‌ها روی سطح یا مینای دندان تأثیر بگذارند.

 تغییر رنگ بیرونی به دلیل موارد زیر رخ می‌دهد:

  1. خوردن غذاهای رنگی و خاص
  2. مصرف سیگار و سایر دخانیات
  3. نوشیدنی‌هایی مانند قهوه و چای

تغییر رنگ درونی زمانی است که لکه از داخل دندان باشد. دلایل تغییر رنگ درونی عبارت‌اند از:

  1. ژنتیک
  2. ضربه
  3. پوسیدگی دندان
  4. فلوروزیس
  5. انواع خاصی از داروها

علاوه بر تغییر رنگ درونی و بیرونی، دندان‌ها به دلیل افزایش سن نیز ممکن است زرد شوند.

بلیچینگ  دندان در تهرانپارس چقدر طول می‌کشد؟

بلیچینگ  دندان در تهرانپارس چقدر طول می‌کشد؟

برای تعیین مدت زمان دقیق بلیچینگ دندان باید یک معاینه کامل از وضعیت سلامت دهان و دندان شما انجام شود. به طور متوسط بلیچینگ دندان به یک جلسه یک ساعته در مطب نیاز دارد و ولی بلیچینگ خانگی دندان برای تبدیل رنگ دندان‌ها از زرد به سفید حدود سه یا چهار هفته طول می‌کشد.

مقایسه مزایا و معایب بلیچینگ دندان در تهرانپارس

عوارض بلیچینگ دندان:

اکثر مردم هیچ گونه عوارض جانبی در سفید کردن دندان تجربه نمی کنند. با این حال، برخی از افراد ممکن است تحت برخی از عوارض جانبی مانند:

  1. حساسیت:

این یک مشکل رایج است و معمولاً در بیمارانی با مینای دندان ضعیف رخ می‌دهد. گاهی اوقات استفاده نادرست از سفید کننده نیز می‌تواند منجر به حساسیت شود. برای جلوگیری از این مشکل، سفید کردن دندان‌ها را در کلینیک و توسط پزشک مجرب انجام دهید.

  1. تحریک لثه

هنگام بلیچینگ دندان‌ها، لثه باید ایزوله شود. اگر این کار انجام نشود منجر به تحریک می‌شود.

مزایای بلیچینگ دندان در تهرانپارس:

  • اعتماد به نفس فرد را بهبود می‌بخشید.
  • تقویت ظاهر دندان‌ها در یک جلسه کوتاه در کلینیک یارا
  • نتایج سفید کردن بلافاصله قابل مشاهده است
  • نسبت به دیگر روش های دندانپزشکی زیبایی هزینه کمتری دارد

معایب بلیچینگ دندان:

  • ایجاد حساسیت در دندان
  • بلیچینگ دندان روش دائمی نیست.

بلیچینگ دندان در تهرانپارس

موارد منع بلیچینگ دندان

  • آلرژی به پراکسید
  • زنان باردار یا شیرده
  • دندان‌های حساس
  • تحلیل لثه
  • کودکان زیر 16 سال

نتایج بلیچینگ دندان در تهرانپارس چقدر دوام خواهند داشت؟

درست مانند خود درمان، نتایج مورد به مورد متفاوت است. سفید کردن دندان‌ها در مطب معمولاً بین چهار ماه تا یک سال همر میکند ولی به دلیل اینکه این روش تحت نظر یک دندانپزشک زیبایی در تهرانپارس انجام می شود، طول عمر بالاتری را نسبت به کلینیک های مشابه تضمین می کنیم.  سفید کردن حرفه‌ای بیشتر از دو بار در سال ضروری نیست و می‌تواند مینای دندان را خشک کند. خشک شدن مینای دندان در اثر سفید شدن بیش از حد دندان‌ها را حساس و گچی می‌کند. اگر می‌خواهید نتایج ماندگار باشد، این مورد به عادات غذایی ، دندانپزشک و سبک زندگی شما بستگی دارد.

پس از بلیچینگ دندان از مصرف چه غذاهایی باید اجتناب کرد؟

بهترین راه برای حفظ سفیدی دندان‌های خود اجتناب از غذاهایی است که می‌توانند مینای دندان شما را لکه دار کنند. یک قانون کلی خوب این است که هر غذا یا نوشیدنی که می‌تواند باعث لکه‌دار شدن یک بلوز سفید شود، دندان‌های شما را مانند انواع توت‌ها، شراب قرمز و سس‌ها لکه‌دار می‌کند. آب‌نبات‌های چسبنده یا کربوهیدرات‌های چسبنده مانند ماکارونی و نان نیز به دندان‌ها می‌چسبند و اجازه می‌دهند لکه‌های سطحی ایجاد شوند. در عوض، میوه‌ها و سبزیجات خام و ترد مانند هویج، کرفس یا سیب را انتخاب کنید که می‌توانند به طور مکانیکی لکه‌های سطحی را از روی دندان‌ها پاک کنند.

هزینه بلیچینگ دندان در تهرانپارس چقدر است؟

کلینیک دندانپزشکی یارا برای دسترسی راحت تر شما عزیزان به تعرفه بلیچینگ دندان در تهرانپارس قیمت های خود را با تخفیف ویژه به شما ارائه می دهد تا به دنبال گزینه دیگری برای این درمان نباشید.

نوع بلیچینگ دندانقیمت
بلیچینگ مطب Office هرفک3.000.000 تومان
بلیچینگ منزل Home هرفک2.500.000 تومان
جرمگیری و برساژ هر فک800.000 تومان

دسترسی به کلینیک دندانپزشکی یارا برای بلیچینگ دندان در تهرانپارس

نتیجه:

سفید کردن دندان‌ها بهترین راه برای از بین بردن زردی و تغییر رنگ دندان‌ها است. با این حال، باید توجه داشته باشید که بلیچینگ دندان برای افرادی که دندان‌های زرد دارند بسیار مؤثر است. اگر دندان‌های شما قهوه‌ای شده‌اند، بلیچینگ فایده چندانی ندارد. به طور کلی، بلیچینگ دندان برای اکثر افراد مؤثر و بی خطر است. اگر دندان‌های زرد دارید و به دنبال گزینه‌های بلیچینگ دندان هستید، با کلینیک ما در تهرانپارس تماس بگیرید.

بلیچینگ دندان بهتر است تحت نظارت متخصص دندانپزشک و پس از معاینه و تشخیص دندانپزشکی قبل از درمان انجام شود.

مناسب‌ترین گزینه‌های درمان بلیچینگ ممکن است با توجه به سبک زندگی، ملاحظات مالی و سلامت دهان بیمار انتخاب شود. زمانی که تغییر رنگ دندان به جنبه‌های رشدی، لکه‌های بیرونی مثل سیگار، رژیم غذایی یا لکه‌های درونی مثل مصرف تتراسایکلین، تغییرات دندانی مرتبط با سن یا تغییر رنگ ثانویه به ترومای دندان مربوط باشد، موفقیت متفاوت خواهد بود.

نمونه تصاویر رضایت بیماران بلیچینگ دندان در تهرانپارس

سوالات متداول بلیچینگ دندان در تهرانپارس

بله، سفید کردن دندان به طور کلی زمانی که توسط یک متخصص دندانپزشکی دیده انجام شود بی خطر است. ما در دندانپزشکی یارا (بلیچینگ دندان در تهرانپارس) ایمنی شما را در اولویت قرار می دهیم.

طول عمر نتایج سفید کردن دندان از فردی به فرد دیگر متفاوت است. با مراقبت مناسب، می تواند از چند ماه تا چند سال دوام بیاورد. به طور متوسط طول عمر بلیچینگ دندان 1 سال است..

برخی از افراد ممکن است بعد از سفید کردن دندان دچار حساسیت موقت شوند، اما معمولاً در عرض چند روز این حس از بین می‌رود.

در حالی که محصولات بدون نسخه در داروخانه ها به فروش می رسد، سفید کردن دندان های حرفه ای در بلیچینگ دندان در تهرانپارس (دندانپزشکی یارا) نتایج ایمن تر و موثرتری را ارائه می دهد. سفید کردن دندان با استفاده از این محصولات اگر مشکل خاصی در دندان یا لثه های خود داشته باشید ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به سلامتی دهان ودندان شما وارد کند.

عوارض جانبی موقتی خفیف مانند حساسیت یا تحریک لثه ممکن است رخ دهد، اما معمولاً این موارد کوتاه مدت هستند.

هزینه بر اساس گزینه درمانی انتخاب شده متفاوت است. ما قیمت‌های مناسب با تخفیف های ویژه را ارائه می‌دهیم. برای مشاهده قیمت بلیچینگ دندان در تهرانپارس می توانید جدول قیمت در بالای متن را مشاهده کنید.

دکتر یسرا صفیعی

دکتر یسرا صفیعی سال ١٣٨٦ در رشته دندانپزشكي با رتبه برتر از دانشگاه شهيد بهشتي فارغ التحصيل شدم و به مدت ١٦ سال در اين زمينه در مطب شخصي و كلينيك هاي خصوصي و دولتي متعددی مشغول به خدمت به مردم عزيز بوده ام. من در طي اين سالها با شركت در دوره هاي تخصصي متعددي مانند ايمپلنت ، زيبايی ، ليزر و …. سطح علمي خود را بالا نگه داشته ام تا در كنار سالها تجربه بهترين درمان را به مراجعين عزيز هديه بدم و با توجه به تبحر در اكثر درمانهاي دندانپزشكي اين تضمين را به بيمارانم بدهم كه با توجه به شرايط بهترين درمان را دريافت مي‌كنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

دکمه بازگشت به بالا